Esmee in Argentinië

carnaval!!

holaaa

nou alweer even geleden maar onderhand is het alweer midden februari en ben ik volop carnaval aan het vieren. elk weeken heb je corso. alle wegen worden afgezet en groepen mensen gaan dansen in verschillende danssoorten. dit leek mij zelf ook erg gaaf, dus ik heb geregeld dat ik ook in een groep kan dansen. dat gene wat ik heb gekozen is in het dansen in een bh en string nou ja iets meer. de groep waarbij ik dans heet Yaounde. dit is erg leuk alleen wel pijnlijk na 2 uur gedanst te hebben doen je voeten toch wel zeer. (bij de fotos kun je alle fotos zien van mijn pakje ) heel veel mensen komen kijken, en deze mensen gaan zelf slepen met schuim, verf en kalk. ik heb dit tot nu toe ook 2 keer gedaan dat ik niet ging dansen maar kijken. nou daarna ben je echt helemaal rood of zwart ligt eraan welke kleuren verf ze hebben gebruikt, je mag iedereen onder kliederen die je wilt. het enige is dat meiden jongens/mannen moeten onder kliederen en andersom. maar echt dit is gaaf om mee te maken carnaval hier, smiddags begint het met provi dit een dansplek waar iedereen met verf loopt te klieren daarna gaan ze door naar de corso wat vervolgd wordt door een dansclub. en in de doordeweekse dagen gaan we nu bijna elke dag uit naar een dansclub.

fotos van carnaval zijn te vinden onder het kopje fotos, en als je meer een idee wilt krijgen van hoe de corso is , in deze link zie je bijna alle verschillende soorten dansen alleen van al deze soorten heb je 4 of 5 verschillende groepen want hier niet te zien is. https://www.youtube.com/watch?v=CrlkZxFo6ac

nou dit was het dan voor deze keer , ik kan er nog wel meer over gaan vertellen maar het is leuker om te zien met fotos en het filmpje dan word het je namelijk duidelijker.


liefs esmeee

Reacties

Reacties

Miranda

Ziet er gaaf uit Esmee! Lijkt mij een geweldig sfeertje die carnaval daar.
Pittige dans haha. Veel plezier nog! en geniet ervan.

Kim

Je kan wel een punt gebruiken aan het einde van een zin,maar de volgende zin weer beginnen met een hoofdletter is echt heel lastig.

Kim

.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!